قلعه‌نویی: عذرخواهی می‌کنم اما هواداران آخر فصل شادمان می‌شوند

قلعه‌نویی: عذرخواهی می‌کنم اما هواداران آخر فصل شادمان می‌شوند

قلعه‌نویی: عذرخواهی می‌کنم اما هواداران آخر فصل شادمان می‌شوند

امیر قلعه‌نویی

امیر قلعه‌نویی

 به نقل از سایت باشگاه استقلال، امیر قلعه‌نویی در گفت‌وگو با رادیو جوان درباره وضعیت تیم فوتبال استقلال گفت: در ابتدا وظیفه خودم می‌دانم که بابت این نتایج از همه هواداران معذرت خواهی کنم. من مقصر این نتایج هستم اما این شکل حمله کردن به استقلال منطقی نیست. تیم‌های بزرگ دیگری بوده‌اند که برابر تیم‌های لیگ یکی حذف شده‌اند اما کسی به آنها نگفت در بحران هستید.

وی افزود: برخی وضعیت بدنی تیم ما را زیر سؤال می‌برند و می‌گویند ما مشکل بدنی داریم و سنتی هستیم. در بازی برابر فولاد نوین و ذوب‌آهن 120 دقیقه دویدیم. باید بگویم وجداناً مشکل بدنی نداریم و فقط برخی از بازیکنان در حد خودشان نیستند. گاهی لیوان می‌شکند و گاهی لیوان را از قصد می‌شکنند. تفاوت در نیت‌هاست و می‌دانم که نیت‌ها فرق می‌کند. بازیکنان ما کم‌کاری نمی‌کنند اما متأسفانه در حد خودشان نیستند. مطمئن باشید اگر بازیکنانم کم‌کاری می‌کردند من می‌فهمیدم و با آنها برخورد می‌کردم.

سرمربی تیم فوتبال استقلال تصریح کرد: متأسفانه در 18 بازی گذشته ترکیب کامل خود را هیچ وقت در اختیار نداشتیم. نمی‌خواهم ایراد را بر گردن کسی بیاندازم. همه مسئولیت این نتایج بر گردن من است و باز هم از هواداران عذرخواهی می‌کنم اما شاهد بودید که تیم ملی برزیل در جام جهانی در نبود دو بازیکنش چه نتیجه‌ای مقابل آلمان کسب کرد. ما در این بازی محمد قاضی، سجاد شهباززاده و علیرضا رمضانی را در اختیار نداشتیم و اگر اینها بودند می‌توانستیم نتیجه دیگری بگیریم.

قلعه‌نویی با بیان اینکه باید تیم را تقویت کنیم، خاطرنشان کرد: مطمئن هستم در 45 امتیاز جبران چهار امتیاز کار آسانی است. زمانی که تیمم هفدهم جدول بود، گفتم قهرمان می‌شویم و شاهد بودید که شدیم. در زمان حضورم در سپاهان نیز مشکلاتی داشتیم اما باز هم توانستیم به قهرمانی برسیم. فوتبال با آدم حرف می‌زند. ما نیم‌فصل تیم را تقویت خواهیم کرد و انشاءالله درست می‌شویم.

وی ادامه داد: در بازی با ذوب‌آهن و پرسپولیس نباید شکست می‌خوردیم. مقابل ذوب‌آهن بازی نباید به پنالتی می‌کشید اما گلی خوردیم که در مدارس فوتبال هم این گل‌ها نیست. هر چند بعضی از دوستان گفتند که ما مشکل بدنی داشتیم اما در بازی با ذوب آهن ما دقیقه 75 بازی در زمانی که در حمله بودیم به آن شکل گل دوم را دریافت کردیم. این اشتباهات و بد شانسی‌ها همیشه گریبان استقلال را نخواهد گرفت.

سرمربی تیم فوتبال استقلال درباره مشکلات داوری در فصل جاری اظهار داشت: از آقای عسگری به خاطر حمایت از داور و دادن نمره قبولی به او تشکر می‌کنم اما سؤال من این است چگونه با داوری که طبق صحبت‌های کارشناسان یک یا دو پنالتی را تشخیص نداده، یک گل آفساید پرسپولیس را مردود اعلام نکرده و بازیکن آنها را اخراج نکرده است، نمره قبولی می‌دهید؟ مطمئن هستیم که خطا روی هاشم بیک‌زاده پنالتی بود و بازیکن پرسپولیس پا و توپ بازیکن ما را زد. این صحبت‌ها را برای خالی کردن شانه‌ام از مسئولیت نمی‌گویم. ما در بازی‌های دیگر که شکست خوردیم حرف از داوری نزدیم اما باید واقع‌گرا باشیم. وقتی اشتباه کردیم باید قبول کنیم. زمانی که کمک داور کرنر آشکار در دقیقه دوم نیمه اول را اعلام نمی‌کند، نشان می‌دهد که تمرکز لازم را ندارد و همان کمک داور گل آفساید پرسپولیس را صحیح اعلام می‌کند.

قلعه‌نویی در رابطه با دریافت اولتیماتوم از سوی هیئت مدیره تصریح کرد: اول لازم می‌دانم از تمامی دوستان تشکر کنم اما تا الان هیچ صحبتی با من نشده است. دوستانی که در مطبوعات صحبت کردند، هم چیزی به من نگفتند اما اگر هم گفته باشند حق طبیعی آنهاست. ما نزدیک به 10 هفته بد نتیجه گرفتیم و حتی اگر ما را جریمه کنند یا اولتیماتوم بدهند حق آنهاست. به نظرم همانطور که ما را در مواقع پیروزی مستحق پاداش می‌دانند الان هم باید جریمه کنند. هواداران ما تمام دارایی خود را برای تماشا بازی استقلال می‌دهند و ما نیز باید این جریمه‌ها را پرداخت کنیم.

وی درباره فعالیت استقلال در نقل‌وانتقالات نیم فصل عنوان کرد: ما در نیم‌فصل، حضور فعالی در نقل‌وانتقالات خواهیم داشت. به چند باشگاه نامه زده‌ایم و چند باشگاه نیز به ما نامه زده‌اند. سلیمان‌فلاح را که بازیکن آزاد بود، جذب کرده‌ایم و از امروز در تمرینات استقلال حضور خواهد داشت. من به هواداران قول می‌دهم آخر فصل شادمان خواهند بود. من تجربه این کار را دارم و به آنها می‌گویم که بازیکنان استقلال کم‌کار نیستند و این حرف‌ها اشتباه است.

قلعه‌نویی در پایان درباره انتقاد از کادر فنی استقلال گفت: همکاران من به هیچ عنوان افراد ضعیفی نیستند. زمانی که بازیکن در وسط زمین اشتباه می‌کند به کادر فنی مربوط نمی‌شود. تمامی کادر فنی ما کاپیتان‌های استقلال و تیم ملی بوده‌اند و در امور فنی نیز کارنامه مشخصی دارند. اگر می‌خواهید به کسی حمله کنید لطفاً به من حمله کنید.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ شنبه 8 آذر 1393برچسب:, ] [ 17:49 ] [ هادی نوروزی(24) ابدی ]
[ ]